Tervehdys,
Ensi lauantaina 21.8. on tarjolla on kaikille avoin ekopinnaralli.
Ralli on hieman uusi kokeilu Kylyn puolella ja tässä kisan tarkennukset:
- Aikana on vapaavalintainen yhtäjaksoinen 6h, lopetus kuitenkin viimeistään klo 15. Aika voi olla siis esim. 6-12 tai 8.20-14.20 jne. Alle kuuden tunnin kisa-ajallakin voi osallistua
- Aloitusajan voi siis itse päättää, mutta kerran päättämäänsä aloitusaikaa ei saa jälkikäteen muuttaa.
- Kisan aikana ei saa käyttää moottoriajoneuvoja, ei myöskään mahdollisilla siirtymätaipaleilla kotoa aloituspaikalle tai lopetuspaikalta kotiinsa.
- Koko matka kotoa rallin havaintopaikoille ja takaisin tulee siis kävellä, pyöräillä, rullaluistella, soutaa tms. Luonnollisesti kotoa saadut pihapinnat käyvät rallissa pinnoiksi.
- Osallistua voi joko yksin tai joukkueena. Jos osallistuu joukkueena, yli puolet joukkueesta pitää tunnistaa laji jotta sen voi laskea.
- Alueena on koko Kyly: n alue
Ralliin voi siis osallistua niin pari tunnin leppoisalla kävelyretkellä tai pihahavainnoinnilla kuin tiukalla koko ralliajan pyöräilyrypistyksellä.
Rallitulosten ilmoitus soitolla tai tekstiviestillä minulle samana päivänä klo 16 mennessä. Tuloksiin ainakin nimi/nimet, asuinkunta, lajimäärä ja pari parasta lajia. Samalla voi kertoa myös rallialueestaan, mahdollisesta liikkumistavasta (toki voi siis vaikka staijata pihallaan koko ajan) jne. Laitan rallitulokset osallistujille ja Kyly-verkkoon vielä samana päivänä klo 17 mennessä. Rallin havikset voi sitten ilmoittaa normaaliin tapaan Tiiraan.
Kisaan ei ole pakollista ennakkoilmoittautumista, mutta tietty olisi jo mukava kuulla etukäteen osallistujista.
Lisätiedot ja rallitulosten ilmoittaminen:
Esa Partanen, p.044-552 6617, esa.partanen/ät/yahoo.com.
p.s. 1. Osallistujia on jo tässä vaiheessa ennen mainostusta ainakin kaksi Kotkasta: minä ja Jukka Rokkanen
p.s. 2 EKLY:n puolella oli keväällä vastaava ralli: rallin tulokset jne löytyy
www.birdlife.fi/ekly > pinnakisat > Ekoralli2010