Tiedotuskanavat

BirdLife-lehti
BirdLife Suomen julkaisema lehti julkaistaan kolme kertaa vuodessa.

Kymenlaakson Lintutieteellinen Yhdistys löytyy Facebookista.

Facebookiin on perustettu myös Kymenlaakson Linnut -ryhmä, joka tarkoitettu keskustelu- ja julkaisukanavaksi kaikille Kymenlaakson alueella lintuja harrastaville luonnonystäville.

Jäsenkirje
KyLYn sähköinen jäsenkirje lähetetään jäsenille muutaman kerran vuodessa. Kirjeeseen on koottu ajankohtaisia tapahtumia ym. asioita. Jäsenkirje lähetetään niille jäsenille, jotka ovat ilmoittaneet sähköpostiosoitteensa jäsenrekisteriin. Tiedotetta ei lähetetä niille henkilöille, jotka ovat kieltäneet suoramarkkinoinnin ja/tai suoramarkkinoinnin sähköisin välinein. Jäsenkirjeen lopussa on ohjeet tilauksen peruuttamiseen.

Kylyverkko
Yhdistyksen sähköpostilista toimii muun muassa tiedotuskanavana yhdistysasioille.

Sähköpostilistalle liittyminen
Lähetä tyhjä sähköpostiviesti ilman otsikkoa tai viestiä osoitteeseen kylyverkko+subscribe(at)googlegroups.com
Saat hetken kuluttua vastausviestin otsikolla "Liittymispyyntö ryhmälle kylyverkko".
Seuraa alla olevia ohjeita liittymisen viimeistelemiseksi.

Gmail-käyttäjät
1. klikkaa saapuneesta viestistä "Liity tähän ryhmään" -painiketta
2. klikkaa uudelta avautuvalta sivulta painiketta "Liity ryhmään"
3. kirjoita avautuvaan ikkunaan haluamasi näyttönimi tai käytä liittymiseen Google-tilisi profiilia
4. klikkaa vielä kerran "Liity ryhmään"

Sivulla lukee "Sinulla ei ole pääsyoikeutta tähän sisältöön", mutta tästä ei tarvitse välittää, koska Kylyverkkoon lähetettävät viestit lähetetään sähköpostilla.

Muut sähköpostiohjelmat
- HUOM! Älä klikkaa painiketta "Liity tähän ryhmään", sen sijaan vastaa saapuneeseen viestiin lähettämällä se takaisin
- viestiin ei tarvitse kirjoittaa mitään
- mikäli liittyminen onnistuu, saat sähköpostiisi vastauksen otsikolla "Olet liittynyt ryhmään kylyverkko"

Sähköpostilistalle kirjoittaminen
Lähetä viestisi osoitteella kylyverkko(at)googlegroups.com

Viesteihin vastaaminen
Käytä vastaamiseen sähköpostisi vastaa kaikille -toimintoa, muutoin viestisi lähtee vain edellisen viestin lähettäjälle.
Voit myös kirjoittaa vastausosoitteeksi kylyverkko(at)googlegroups.com

Osoitteenmuutos
Jos sähköpostiosoitteesi muuttuu, eroa sähköpostilistalta vanhalla osoitteellasi ja liity sähköpostilistalle uudella osoitteellasi.

Listalta eroaminen
Lähetä tyhjä sähköpostiviesti ilman otsikkoa tai viestiä osoitteeseen kylyverkko+unsubscribe(at)googlegroups.com

Liittyminen ei onnistu?
Laita sähköpostia osoitteeseen kyly(at)birdlife.fi

Ilkka Korhosen valokuvassa on sinisuohaukka saalistamassa.
Sinisuohaukka (Circus cyaneus) valppaana. Kuva Ilkka Korhonen